• Logo Annadal

Patiënten Portaal

Uitleg patiënten portaal

Door in te loggen in het patiëntportaal kunt u meteen een aantal zaken regelen met onze huisartsenpraktijk, zonder dat u aan de telefoon in de wacht hoeft te staan.  Zo kunt u herhaalmedicatie bestellen, uitslagen inzien en zelf een email-consult versturen aan de huisarts. Hiermee voldoen we als praktijk ook aan de landelijke eis voor elektronische inzage in uw eigen patiëntendossier.

Hieronder leest u welke stappen noodzakelijk zijn om een account aan te maken.

Aanvragen account

Wilt u gebruik gaan maken van het patiëntportaal? Geef dit dan door aan de assistente. Zij zal u aanmelden met behulp van uw persoonlijke gegevens. U ontvangt per mail een link om de inschrijving te activeren en een mail met instructies hoe u dit kunt doen.

Om gebruik te kunnen maken van het patiëntportaal heeft u een eigen email en mobiel telefoonnummer nodig.

Wat kunt met het patiëntportaal?

Uw medicatie herhalen. Dit geldt alleen voor chronische medicatie.

Een vraag stellen aan uw huisarts. Indien u een eenvoudige vraag heeft, waar u niet direct antwoord op hoeft te hebben, kunt een e-consult naar uw huisarts sturen. Dit geldt dus niet voor spoedeisende vragen.

Uw medisch dossier inzien.

In het volgende overzicht zit u hoe dit op een veilige manier kan gebeuren.

Inloggen in het patiëntportaal

Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u hier inloggen in het patiëntportaal van CGM LIFE eSERVICES.

Nieuws

Informatie over het Coronavirus

Op zoek naar informatie over het Coronavirus kijk dan hier.

Tip

Tel tot 3 voor u belt

De huisartsenpost wordt steeds drukker. Te druk. Daar kan zowel huisarts als patiënt iets aan doen, betoogt huisarts Pieter Barnhoorn.